LEMPPARIKENGÄT

Converset löyty aikaisemmin mun jalasta useasti, mutta sen jälkeen kun Adidaksen Stan Smith -tennarit saapuivat täydentämään mun kenkäkokoelmaa on Converset jäänyt ihan kokonaan kaapin perälle. Ehkä mun asukuvistakin on huomannut, että olen ehkä hieman hulluna näihin kenkiin. Nämä menee melkein asun kuin asun kanssa ja ovat niin mukavat jalassa! Ainut miinus tulee valkoisesta väristä, mutta kyllähän sitä jokaisen tytön kaapista pitää yksi pari valkoisia tennareita löytyä. Eikö? 

Löytyykö teiltä jotkut luottokengät jotka toimivat asun kuin asun kanssa? 



12 comments :

  1. mullakin nuo stanit on ihan lempparikengät! Ja nimenomaan toimivat mun mielestä niin asun kuin asun kanssa ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi on kyllä huikeet! Oon harkinnu jo tilaavani toiset :P

      Delete
  2. Vau, nuo on kyllä tosi kivan näköiset! Itselläni lempparikengät on juurikin ne Converset :)

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Converseja löytyy mullakin kaapista useammat mutta nää on syrjäyttänyt ne kokonaan :)

      Delete
  3. Mun luottokengät on just nuo samat! 😍 Eikä oo joo varmaan keltää jääny huomaamatta haha! Mut kun parhaat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! :D Ainakin on käytännölliset kengät!!

      Delete
  4. Näyttää kyllä tosi kivoilta! :) Mun lempparikengät on mun Lontoo kuosiset Converset, jotka mulle ostettiin neljä vuotta sitten. Ne on edelleen ehjät eikä ne näytä hirveän kuluneilta, vaikka niitä oonkin käyttänyt usean vuoden ajan. Tietysti ne on vähän likaiset, mutta se kuuluu asiaan, hahah :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhoh! Ompas sulla kestänyt noi Converset pitkään käytössä! :)

      Delete
  5. Apuaaaa ihanat kengät!!😍 Mun isoimmat lempparit, luottokengät ja käytetyimmät kengät on mun valkoiset Nike Airmax iD-kengät, joissa lukee mun nimi kantapäässä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikä! Kuulostaa niin söpöiltä tollaset nimelliset kengät!<3

      Delete
  6. Oi miten kivat kengät!<3 Sopii helposti asun kuin asun kanssa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana!<3 Noi oikeesti menee niin hameen kuin housujenkin kanssa!

      Delete