VAALEANPUNAINEN HAME

Täällä taas pienen tauon jälkeen! Edellisestä postauksesta on kohta viikko ja sen jälkeen en ole hirveästi koneelle ehtinyt. Näihin päiviin on mahtunut niin uusia kuin vanhojakin kavereita, golfia, töitä ja auringonottoa. Tänään mulla on iltavuoro, joten nyt mulla on tässä pari tuntia aikaa istuskella koneen kanssa. Multa löytyy paljon uusia ideoita blogin suhteen! 

Mun päältä on löytynyt nyt harvinaisen usein hame tai mekko. Aikaisemmin oon ollut housujen vannoutunut kannattaja, mutta pikkuhiljaa oon alkanut lämpenemään myös hameille. Muutama uusi hame olisikin tervetullut vaatekaappiin. Tämä vaaleanpunainen ihanuus löytyi pari vuotta sitten alerekistä muutamalla eurolla. Sopii hyvin tämän kesän vaaleanpunaiseen buumiin. Hyvä ostos siis ollut! 


Takki - H&M // Toppi - Vila // Hame - New Yorker // Kengät - Toms // Aurinkolasit - Ray Ban



Mitä teille kuuluu?

3 comments :

  1. Oi todella kiva asu ♥ Sovittelin aikoinaan tuota samaa hametta, mutta en silloin sille lämmennyt, mutta näissä sun kuvissa se näyttää hurjan kauniille :)

    ♥: Ane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!<3 Mä kuvittelin että toi hame jäis kaapin perälle muiden hameiden tavoin mutta onneksi ostin koska tätä oon oikeasti käyttänyt useasti:)

      Delete
  2. Aivan ihanan kesäinen hame <3

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    ReplyDelete