BEAUTY DESIRES

Meikkipussi kaipais vaikka ja mitä uutta. Punaista huulipunaa ja poskipunaa olen kaivannut jo pidempään. Poskipunasivellin sopisi siihen kylkeen ja beautyblender vanhan pisaran muotoisen halkeilleen meikkisienen tilalle olisi enemmän kuin toivottu. Ostin syksyllä hulluilta päiviltä invisibobblen ponnareita koossa nano, ja ne on täydellisiä ainakin puoliponnarin kanssa. Pitää testailla mitä muuta niillä saisi aikaan. 

Mulle kokonaan tuntemattomia tuotteita on peel-off naamiot, konjac sieni, make up eraser ja lumenen  invisible illumination sarjan tuotteet. Kaikkia näitä olisi kova hinku päästä testaamaan. Varsinkin tuon make up eraserin suhteen olen aika skeptinen, enkä oikein usko siihen ennen kuin itse sen totean hyväksi. Videoita sen toiminnasta olen kyllä katsonut ja niissä ainakin näyttää toimivan. 

Löytyikö tästä jotain mitä teidän meikkipussi ehdottomasti kaipaisi?

2 comments :

  1. Kiva lista! :) Mä myös haluaisin ehdottomasti kokeilla Konjac -sientä ja noita Lumenen Invisible tuotteita. Ja sitten, tottakai, kymmeniä muita kivoja kosmetiikkajuttuja joita ilmestyy listalle jatkuvasti lisää :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää on juuri se ongelma kun kokeiltavien lista kasvaa nopeemmin kun mitä rahapussi antaa myöden ostella testiin :D

      Delete